Rusmidler og rod i hjernen - UDSOLGT

- Hvad gør du mod din hjerne, når du tager stoffer? Og hvorfor er det svært at holde op?

Foredrag for gymnasieelever i fagene Biologi, Biotek og Psykologi.

Mød Henrik Rindom, der vil fortælle om afhængighed og stoffer med baggrund i hans mangeårige erfaringer på området.
Hør også om den aktuelle rapport om hash, fra Vidensråd for Forebyggelse og mød formanden for arbejdsgruppen bag rapporten - Merete Nordentoft.

Få desuden mulighed for at stille spørgsmål til de to eksperter.

Henrik Rindom, speciallæge i psykiatri, Stofrådgivningen og Hvidovre Hospital – Når stofafhængighed styrer vores liv - om hjernen, sprut og stoffer

Merete Nordentoft, klinisk professor og overlæge, Region Hovedstadens Psykiatri - Cannabis og sundhed – Hvad ved vi om hash?

Arrangementet vil foregå i auditoriet på Geologisk Museum. Det er gratis at deltage, når entréen til museet er betalt (25 kr. pr. elev; lærere kommer gratis ind). Tilmelding sker ved at skrive til: tilmelding@snm.ku.dk.