Natasha Louise de Vere
Lektor - forfremmelsesprogrammet
Forskning
Øster Farimagsgade 5, 1014 København K
ORCID: 0000-0001-9593-6925
1 - 1 ud af 1Pr. side: 10
Research-based Residential Fieldwork Learning: Double Bonus?
Gamarra, J. G. P., Ironside, J. E., de Vere, Natasha, Allainguillaume, J. & Wilkinson, M. J., 2010, I: Bioscience Education. 16, 1, s. 1-9 9 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 283954338
Flest downloads
-
49
downloads
Using DNA Metabarcoding to Identify Floral Visitation by Pollinators
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
43
downloads
Seasonal progression and differences in major floral resource use by bees and hoverflies in a diverse horticultural and agricultural landscape revealed by DNA metabarcoding
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
39
downloads
A taxonomic, genetic and ecological data resource for the vascular plants of Britain and Ireland
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet