4. august 2015

Fotokonkurrence: Del din naturoplevelse

Natur

Vær med til at inspirere andre til fede naturoplevelser. Del dine sommerøjeblikke fra den danske natur, og deltag i konkurrencen om spændende bogpræmier.

Hvor er din yndlingsstrand, den bedste skovrute eller den smukkeste udsigtspost? Del dit foto med Vild Campus fra din foretrukne naturoplevelse i den danske sommer. Så er du med til at inspirere andre til at komme ud i naturen.

Sådan gør du:

Det eneste du skal gøre, for at være med i konkurrencen, er at dele dit foto på instagram med #vildcampus sammen med en tekst om din naturoplevelse. Husk at skrive hvor du var. Fotoet skal være fra en naturoplevelse i Danmark denne sommer. Alle kan deltage.

Hvis du ikke er på instagram, kan du også sende dit foto med en beskrivelse til vildcampus@science.ku.dk for at deltage i konkurrencen. Du skal bare give tilladelse til, at fotoet må lægges på internettet.

Skyggerne af Møns Klint på vandet inspirerede Vild Campus til at fange kontrasten af denne fine Liden Klokke. Del din naturoplevelse med os på Instagram.

Du kan vinde Lise Gartmanns smukke bog om vilde blomster, der både er en billedmættende rejse ind i de vilde planters univers og en praktisk guide til hvilke blomster, der kan fungere godt i din egen have.

Vild Campus er et initiativ der arbejder for at gøre Københavns Universitet grønnere og vildere, og inspirere ansatte, studerende og lokale borgere til ture ud i den danske natur.

I juni måned plantede Vild Campus 10.000 vilde danske planter på Nørre Campus ved Zoologisk Museum sammen med 100 frivillige. En ambassadørgruppe på 30 medlemmer af engagerede studerende og ansatte er med til at pleje blomsterbedene i samarbejde med Studenterkomiteen i Danmarks Naturfredningsforening.

Kontakt:

Elisabeth Wulffeld